Opel Kadett («Опель Кадет») — це автомобілі компактного класу компанії Opel. Вони виготовлялися з 1936 по 1940 і з 1962 по 1991 роки.
Opel Kadett E
Батьківська компаніяGeneral Motors
Роки виробництва1936-1940
1962-1991
Наступник(и)Opel Astra
хетчбек
седан
універсал
купе
фургон
Подібні
Ford Escort
Toyota Corolla
Mazda 323
Mitsubishi Lancer
Honda Civic
Volkswagen Jetta
Volkswagen Golf
Opel Kadett (1936—1940)
Дебют Opel Kadett відбувся в далекому 1936 році. Зовні автомобіль нагадував зменшену копію відомої у той час Opel Olympia, але з доробками й змінами в конструкції несучого кузова. Kadett пропонувався в трьох варіантах — 2- і 4-дверний седан і кабріолет. Автомобіль був задньоприводний з несучим кузовом і оснащувався двигуном об'ємом 1,3 л, потужністю 23 к.с. і міг розігнатися до 98 км/год.
Мав таку ж підвіску, задній міст і рульове управління як Olympia. Екстер'єр відрізнявся фарами, об'єднаними на американський манер з капотом і облицюванням радіатора.
Комплектація першого покоління Kadett була дуже простою, за додаткову плату пропонувалися навіть бампери і склоочисник з пасажирського боку.
У період з 1936 по 1939 рік у Німеччині було випущено 107 тисяч автомобілів Kadett.[1]
Opel Kadett A (1962—1965)
Після війни заводи Opel були повністю знищені. Частина устаткування заводів по репарації перейшла до Радянського Союзу. Довоєнна модель Kadett стала випускатися в СРСР під маркою «Москвич». Відбудований заново після війни автозавод у Бохумі (Bochum) в 1962році починає випускати нові Opel Kadett з індексом А.
Для нової моделі пропонувалося три типи кузовів — седан, купе і універсал. Автомобіль оснащувався одним з 4-циліндрових двигунів об'ємом 1 літр і потужністю 40 і 48 к.с., розганявся до 120 і 130 км/год відповідно. Пропонувалося на ті часи тільки два варіанти комплектації, які відрізнялися в основному двигунами: 1.0 і 1.0S, агрегатовані з ручною, 4-ступеневою коробкою передач.
Процес розвитку автомобільної індустрії в 60-х року вже склався, і по заведеним правилам моделі залишалися на конвеєрі не більше 5 років, а потім або піддавалися рестайлінгу, або замінялися новою моделлю.[1]
Всього виготовлено 649 512 автомобілів Kadett A.
Opel Kadett B (1965—1973)
Opel Kadett B
Тому в 1965 році з'являється Kadett В. Автомобіль пропонувався з 2 — і 4-дверними кузовами седан, ліфтбек, купе і універсал. Помітно додав у габаритах і мав у своєму розпорядженні двигуни потужністю від 40 до 90 к.с. Незважаючи на непоказний зовнішній вигляд, користувався великим попитом.[1]
Всього виготовлено 2,6 млн екземпдарів Kadett В.
Opel Kadett C (1973—1979)
У 1973 році дебютує Kadett С, представлений кузовами хетчек, купе, 2-х і 4-х дверні седани та універсал. За час виробництва зазнав певні зміни.[1]Машина залишалася задньоприводною, але вперше отримала пружинну передню підвіску на поперечних важелях, 2,0 літровий мотор з уприскуванням палива, пятиступенчатую МКПП і триточкові ремені безпеки. Автомобіль створено на платформі GM — T-Platform.
В 1977 році Kadett С модернізували, змінивши фари, решітку радіатора та оснащення.
Всього виготовлено 1,7 млн екземплярів Kadett С.
Opel Kadett C 3дв. хетчбек
Opel Kadett C седан (1973-1977)
Opel Kadett C седан
Opel Kadett C купе
Opel Kadett C Aero
Opel Kadett C універсал
Opel Kadett D (1979—1984)
Opel Kadett D Opel Kadett D 5дв. хетчбек
Стиль кузова: хетчбек універсал
Колісна база: 2514 мм
Довжина: 3998 мм (хетчбек),
4207 мм (універсал)
Ширина:1636 мм
Висота:1400 мм
Вага:875–1060 кг
У 1979 році з'явився перший передньопривідний Kadett з індексом D. Завдяки економічності і практичності автомобіль відвоював собі місце в сегменті С, тобто серед автомобілів Golf-класу. Більше того, цей автомобіль з незграбною зовнішністю і поперечним розташуванням двигуна допоміг компанії Opel пережити економічну кризу.
Конструкція Kadett D досить проста: передня підвіска типу McPherson, задня — на поздовжніх важелях з компактними конічними пружинами Miniblok. У сімейство входили моделі з двома та чотирма бічними дверима. Кузов міг бути типу або хетчбек, або універсал.
У гамму двигунів входили старий 1,2-літровий 55-сильний двигун 12N і потужніший 1,3-літровий 60-сильний 13N нового покоління.
У 1981 році модель модернізували. З'явився 1,6-літровий 75-сильний 16S, а під час розпалу «енергетичної кризи» — 54-сильний дизель 16D на його базі.[1]
Загалом було вироблено 2,1 млн екземплярів Kadett D.
Opel Kadett D 5дв. хетчбек
Opel Kadett D універсал
Opel Kadett D GTE
ДвигуниРедагувати
1.0 L Opel OHV I4
1.2 L Opel OHV I4
1.3 L Family 1 I4
1.6 L Family II I4
1.8 L Family II I4
1.6 L Family II I4 (diesel)
Opel Kadett E (1984—1991)
Opel Kadett E універсал
У 1984 році Opel представив нове покоління Kadett з індексом Е. Спочатку модель була представлена тільки кузовами трьох-і п'ятидверного хетчбека, а з 1985 року до них ще додалися п'ятидверні універсали і чотирьохдверні седани.
Гаму двигунів склали 1,2 -, 1,3-і 1,6-літрові двигуни від попередньої моделі, до яких додали 75-сильну модифікацію 1,3-літрового двигуна 13S.
У салоні з комфортом можуть розміститися чотири людини. Оглядовість з місця водія відмінна. Для дрібниць передбачені великі кишені на дверях і місткий бардачок. Панель приладів досить функціональна і інформативна, вимикачі забезпечені підсвічуванням, а перемикання передач просте і чітке. Вентиляція та опалення дозволяють регулювати потоки теплого повітря.
У вересні 1985 року з'явилася спортивна версія Kadett GSI з 1,8-літровим 115-сильним двигуном 18S, обладнаним системою впорскування палива і каталітичним нейтралізатором відпрацьованих газів.
У вересні 1986 року, на ринку з'явилися потужніші (82 і 115 к.с.) економічні 1,6 — і 2,0-літрові бензинові двигуни 16SH і 20Е з каталітичним нейтралізатором.
Восени 1987 року почався випуск спеціально підготовленої версії GSi 16V, оснащеної динамічним 150-сильним чотирициліндровим двигуном, з яким витрата палива в місті не перевищує 10 л/100 км, зате розгін до сотні відбувається всього за 8 с, а максимальна швидкість доходить до 217 км/год.
В кінці 1989 року на модель поставили нову решітку радіатора, змінили деталі панель приладів, кермо, почали використовувати нову, «верхню» кулісу мкпп, на версії GSi 16V і CS в стандартній комплектації встановлювали ABS.
У цей же час з'явився сучасний 1,8-літровий 112-сильний силовий агрегат, обладнаний системою Ecotronic, a 1,4-літровий 60-сильний двигун 14NV замінив 1,3-літровий тієї ж потужності. Список дизелів поповнився 1,7-літровим 57-сильним 17D.
Всього виготовлено 3,8 млн екземплярів Kadett E.
Комментариев нет:
Отправить комментарий